Czy warto wybierać agencję social media

Przez długi czas zastanawiałam się czy działania agencji social media są mi rzeczywiście potrzebne. Przekonywano mnie, że tak, ale ja wolałam robić wszystko po swojemu. Sama prowadziłam swoje strony, pisałam wpisy, dodawałam rzeczy na portale, ale kosztowało mnie to sporo pracy i czasu, a efekty szczerze mówiąc były mizerne.

Agencja social media – co warto wiedzieć?

agencje social mediaNie wiem co robiłam źle, ale wiadomo, że jak ktoś robi rzeczy, na których się nie zna, to potem wychodzi naprawdę średnio albo beznadziejnie. W końcu więc uległam namowom i pozwoliłam zająć się moją działalnością od strony promocji w mediach społecznościowych agencji. Efekty nie były widoczne od razu. Właściwie już wątpiłam w ich skuteczność, kiedy pojawiły się pierwsze. Cóż, to moja wada, że wszystko chciałabym mieć od razu, a to się tak nie da. Przejrzałam jednak na własne oczy, że czasami warto trochę dłużej poczekać, ale mieć po prostu lepsze i bardziej trwałe efekty. Jak to mówią, co nagle to po diable. Mondaypr najpierw skonsultowała się ze mną, co do planowanych działań i fachowo przedstawiła, co zamierza zrobić, a następnie to zrobiła. Bardzo podobała mi się rzeczowość z jaką zawsze się spotykałam, kiedy zadałam jakieś głupie pytanie. Zawsze udzielali mi informacji i to w sposób, który mogłam zrozumieć i następnie zaakceptować pomysł lub nie.

Bardzo dobrze układała mi się współpraca, więc postanowiłam zatrudnić agencję na stałe, żeby dbała o moje interesy w sieci, podczas gdy ja zajmę się biznesem. W moim przypadku warto więc było zlecić część działań promocyjnych agencji.