Program google partner – co to jest?

Dla wielu osób akademia kojarzy się z miejscem, gdzie młodzi ludzie uczą się nowych rzeczy w celu poszczerzenia swoich kwalifikacji. Jednak istnieje akademia, która wygląda inaczej, jeśli chodzi zarówno o wygląd, jak i jej działanie. Jest to Akademia Google Partners. Czym się ona charakteryzuje i o co tak właściwie chodzi?

Status Partnera Google – zasady i korzyści

google partnersProgram ten to cykl bezpłatnych szkoleń, które organizowane są przez Google dla pracowników. Kursy odbywają się na terenie całego kraju od 2013 roku, czyli już od 5 lat. Cykl szkoleń powstawał specjalnie dla tych agencji, które oznaczają się statusem Google Partners. Oznacza to, że osoby, które zatrudnione są w działach SEM mogą stale rozwijać się, dzięki uczestniczeniu w organizowanych przez Google szkoleniach. Pełny pakiet kursów jest dostępny tylko dla osób, których konto powiązane jest z kontem firmy – w innym przypadku nie jest możliwe uczestniczenie w szkoleniach. Do akademii Google Partners można dołączyć, jeśli spełnia się określone warunki, zawarte w zgłoszeniach. Korzystanie z oferty akademii możliwe jest po założeniu konta My Client Center oraz stworzeniu maila, który powiązany jest z kontem Google. Uczestnicy Akademii Google Partners muszą także posiadać własną, firmową stronę internetową. Po spełnieniu wszystkich warunków można cieszyć się statusem partnera Google, co wiąże się z wieloma korzyściami dla firmy. Jedną z zalet uczestnictwa w akademii jest rozwój firmy i budowanie wiarygodności. Status Google Partners kojarzy się z wysokim poziomem kwalifikacji firmy, dlatego posiadanie wpływa na dobry wizerunek firmy. Szkolenia organizowane przez Google dają także możliwość uczenia się tylko od najlepszych, którzy przekazują swoją wiedzę mniejszym firmom. Ponadto, wszyscy uczestnicy szkoleń mają dostęp do różnorodnych materiałów edukacyjnych, które dają im jeszcze większą możliwość rozwoju i nauki.

Posiadanie statusu Google Partners oznacza dodatkowe korzyści dla firmy i pracowników. Google dba o poziom wiedzy uczestników, dzięki czemu pomaga w polepszeniu wizerunku firmy i przygotowanie do egzaminów certyfikujących. Ponadto, szkolenia dają możliwość nabycia cennej wiedzy na temat reklamy internetowej.